Replying to @Teha Aziz Aku rasa dah tulis dah kot caption boleh je masak apa apa jangan me — @flowergaf___
Creator: @flowergaf___
- views: 24,600
- likes: 0
- comments: 0
- shares: 0
- saves: 0
- engagement: 0.0%
- outperforms 15% of this creator's clips
More from this creator
- Romlus Prapon (COVER) Khmer song . Thanks to kak @SyiQinZaiDi for teach me a li — 4,300,000 views
- POV : Me everytime randomly meet new korean host 🤣 @brad_rabbit🍞🎤 . Enjoy! 🤪🤟🏻 — 1,200,000 views
- Weh bukan senang ye fikir lirik random 🗿🤣 Bila mau sengat lagi? 🤪 @Soffi jikan # — 1,100,000 views
- Sumpah ni keputusan paling berani aku pernah buat seumur hidup HAHAHA Dikenenkan — 668,500 views
- Bagi lah aku masak apa pun asal bukan menggoreng 😭 #takutminyak — 383,800 views
- Replying to @el lysa Ni bukti vtt aku masak untuk 50 orang anak yatim sebelum ka — 75,900 views
- Best dapat pasangan minat yang sama 🎱✨ #husbandwife — 54,600 views
- 🤍 — 38,900 views